divendres, 6 d’octubre del 2023

Soc un bolet, molt petitó...







 Avui, I-1 i I-2 hem cantat la cançó del bolet!!!

    Sóc un bolet molt petitó
    i ensenyo el barret
    quan ve la tardor.

    Sóc un bolet molt petitó
    i ensenyo el barret
    quan ve la tardor.
     
    Xim-xibirivi-pum
    m'agrada la pluja! 
    Xim-xibirivi-pum
    m'agrada el sol! 

    Xim-xibirivi-pum
    m'agrada la pluja! 
    Xim-xibirivi-pum
    m'agrada el sol!  

    Sóc un bolet molt petitó
    creixo sota els pins i enmig la verdor
    Sóc un bolet molt petitó
    creixo sota els pins i enmig la verdor
     
    Xim-xibirivi-pum
    m'agrada la pluja! 
    Xim-xibirivi-pum
    m'agrada el sol! 

    Xim-xibirivi-pum
    m'agrada la pluja! 
    Xim-xibirivi-pum
    m'agrada el sol!   


       

0 comentaris a "Soc un bolet, molt petitó..."

 

Llar d'Infants Joan Roig de Tarragona Copyright Baby Blog